Skip to Content

VíziPisztolyHáború reklámkampány

  • : preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/eaposztr/public_html/7ed.hu/vizez/includes/unicode.inc on line 345.
  • : preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/eaposztr/public_html/7ed.hu/vizez/includes/unicode.inc on line 345.

Kidolgoztunk egy minden eddiginél hatékonyabb reklámozási módot, amely interaktív közösségi játékra épülő kampány, a játék neve: VíziPisztolyHáború; kimondottan fesztiválokon való brand-építés és brand-erősítés köré épül. A reklámkampány alap-koncepciójára különböző modulok épülnek, ezáltal széles körre alkalmazható, és tartalmazza a korszerű reklámstratégiák többségét.

VíziPisztolyHáború részletek:

A partnerrel való együttműködésünk célja, egy összetett, sok területen alkalmazható reklámstratégia kipróbálása és tökéletesítése.

Adott egy kreatív csapat, amely célja megreformálni a mai magyarországi reklámipart.


A reklámkampmány előnyeinek rövid áttekintése:
  • a "célpiacunk" sok ponton megegyezik a fesztiválokéval:
    • fiatal, vagy fiatalosan gondolkodók (fesztivállakók, bloggerek)
    • érdeklődési körük közé tartozik a zene, játék, szórakozás (fesztiválok, kihívások, utazás)
    • fogyasztanak fiataloknak szóló luxuscikkeket (üdítők, csokoládék, nassolni valók)
    • divatcikkek és trend-elemek vásárlói (cipők, ruhák, kiegészítők)
    • sok kalóriát égetnek el (mozgás, energia, játékok)
    • részt vesznek közösségi szerveződéseken (fesztiválok, játékok, rendezvények)
    • szeretik az újdonságot, nyitottak
    • nyitottak a nyereményjátékokra (brandelt termékek, pályázatok, fesztiválbelépők)
  • olyan előnyöket tudunk biztosítani, amelyet a hirdető partner tud értékelni:
    • nagy számú - aktív - élő reklámhordozók
    • a brand környezettudatosságának erősítése
    • a brand és az egészség kapcsolatának megerősítése
    • marketing célokra felhasználható dokumentáció
    • szélesebb körű és magasabb számú médiamegjelenés
    • az esemény és a brand agresszív - vírusmarketingszerű - terjedése
  • fesztiváljelenlét, amely előnyei:
    • fesztiválrésztvevők interaktív foglalkoztatása
    • fesztiválrésztvevők csoportos mozgósítása
    • érdekes, emlékezetes programok
    • marketing célokra felhasználható dokumentáció
    • a média számára kiemelhető érdekes, szines téma

Összegezve:
egy nagyvárosban és fesztiválokon alkalmazható reklámstratégia-újításról van szó, amely megmozgatja az aktív fiatalokat; a korszerű kommunikációs csatornákat vírusmarketing szerűen elárasztja; aktív érdeklődést kelt a média képviselői közt és aprópénzből kivitelezhető. Ennek a stratégiának a kipróbálása és tökéletesítése a jelenlegi cél, amellyel utolsó alkalommal keresem meg a Sziget Fesztivál támogatóit.